28 Eylül 2011 Çarşamba

Erkeklerin Yeni Kokusu

Dün akşam, Sisley'in, Eau d'Ikar isimli yeni erkek kokusunun lansmanı için Edition Hotel'deydim... Oldukça keyifli geçen bu gecede, Sisley'in en maskülen kokusuyla tanıştığımızı iddia etsek, herhalde yalan olmaz. Lansmanın yapıldığı salonun her yerinde, bu kokuyu duymak mümkündü. Notalarında sandal ağacı, vetiver, bergamot bulunduran bu koku, öyle her erkeğin kendine yakıştıracağı bir koku değil. Biraz özel erkeklere hitap ediyor. Sabah duşunun ardından bu kokudan sıkan bir erkeğin, bütün gün ferah ve temiz kokacağını düşünüyorum. Bence, ajandası yoğun olan iş adamları, bu kokunun müptelası olacak. Son olarak kokunun ortalama erkek parfümlerine oranla biraz daha pahalı olduğunu hatırlatmalıyım...

3 yorum:

  1. cok yeni demekki, daha reklamini bile görmedim, seninde isin güzel olsa gerek bu tür davetlere gidiyorsun ne güzel, severim hep yeni ürünlerin haberlerini zaten : )

    Canim birde blogunu izlemek istedim ama buton gözükmüyor maalesef?? ve kelime dogrulamayi kaldirirsan daha kolay olur yorum yapmak, tabii sen istersen eger : )

    YanıtlaSil
  2. aaaa tamam firefox´dan girince oldu, blogger yine karismis anlasilan ; )

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Evet, işim gereği bu tarz şeylerle ilgileniyorum. Blog meselesinde çok yeniyim, ancak çözmeye çalışıyorum her şeyi:)

    YanıtlaSil