30 Kasım 2011 Çarşamba

Taytımı Giydim, Bekledim...

Yeni ürünleri denemekten, deneyimlerimi sizlerle paylaşmaktan büyük bir keyif alıyorum. Bu nedenle, Pure Nature'un şekillendirici taytı elime geçtiğinde, hemen denemeye karar verdim. Tayt dediğime bakmayın; ürün gamında, taytların yanı sıra, erkekler ve kadınlar için, bel bandı ve inceltici atletler de bulunuyor. Ben uzun tayt giymekten hoşlandığım için uzun siyah taytta karar kıldım. Pure Nature ürünlerinin içinde bulunan mikrokapsüllerin, günlük hareketlerinizle beraber kırıldığı; ortaya çıkan kremin de yavaş ve sürekli olarak tüm cilde masaj etkisiyle uygulandığı iddia ediliyor. İnceliği sayesinde,ürünler, etek, pantolon, elbise, bluz gibi ürünlerin altına da giyiliyor. İki haftadan sonra vücut yavaş yavaş şekillenmeye başlıyor ancak tam etkilerini görmek için günde 8 saat, haftada 6 gün ve 28 gün boyunca kullanılması gerekiyor. İşte bu bilgiler ışığında, ürünü denedim...

Ve sonuçlar... Uzun siyah taytı gerçekten kaliteli bir malzemeden yapmışlar. Giydiğimde bütün vücudumu sardı, fazlalıkları toparladı, tayt gibi keyifle kullandım. Ancak 28 gün boyunca aynı şeyi ne yazık ki giyemedim. 2,5 hafta boyunca, haftada 3 kere kullandım. Kısa tayt ya da atleti seçmiş olsaydım, belki 28 gün deneyebilirdim ama genellikle etek, elbise giyen biri olduğum için, ürünü her gün giyemedim. Sonuçta, hangimiz, aynı şeyi 28 gün boyunca giyebiliriz ki? Hem sıkıcı hem de hijyenik değil... Ayrıca, biz kadınlar, her gün aynı şeyi giymekten de hoşlanmayız:) Üstelik giydiğimiz şeyi sadece biz görecek olsak bile durum değişmez, öyle değil mi? Ayrıca itiraf etmem gerekirse, ürünü giydiğim zamanlar boyunca, pek bir etki hissettiğimi söyleyemem. Güzel, şık, cici bir tayttan fazla bir anlam ifade etmedi benim için... Bu yüzden, tayt olarak kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum.


İşte o tayt

Bunlar da diğer ürünler...








Eğer böyle bir ürünü gerçekten denemek isterseniz, uzun tayt yerine kısa tayta yönelmenizi tavsiye ederim. Satın almak için de www.purenature.com.tr adresine bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder