16 Ocak 2012 Pazartesi

Mimlendim!

Dört dörtlük bir blogu olan Onorr beni mimlemiş, ben de hemen yanıt vereyim dedim...

Her soruya aklıma gelen ilk 5 cevabı veriyormuşum, hadi başlayalım...

1)Senin yanında her gün görebileceğimiz 5 şey?
Cep telefonu, su şişesi, tarak, çanta tipi makyaj çantam, kahve

2) Nadiren giydiğin şeyler?
Jean, uzun etek, kalın çorap, atkı, pantolon

3) Günde birçok kez yaptığın/gerek duyduğun şey
Whatsapp'da takılmak, sosyal hesaplarımı kontrol etmek, blog okumak, müzik dinlemek, çalışmak:)

4) Bağımlı olduğun şeyler?
İnternet, şarap, parfüm, çikolata, yemek

5) Hayatta vazgeçmek istemediğiniz şeyler
Ailem, sevgilim, köpeklerimiz, kedimiz, para kazanmak:)

6) Aklına ilk gelen blogcu isimler
Pelito'nun blogu, Kavala'nın videoları, Kova Kadınıyım Ben, Make Up With Style, mia-lavitaebella

7) En sevdiğin kozmetik ürünler
Loreal 4d lash Architect maskara, Yves Rocher Serum, Bioderme Sensibio H2 temizleyici, Chanel Fondöten, Thierry Mugler Angel parfüm

8) Hobilerin?
Yeni ülkeler görmek, sahilde yürümek, kozmetik, blog, moda

Ben de bu mimi Makeupwithstyle, mia-lavitaebella, Kova Kadınıyım Ben, ojemrujumrimelm, karbeyaz33'e yolluyorum:)

2 yorum:

  1. Mimler cok güzel oluyor ya, iyiki yapmissin : )

    YanıtlaSil
  2. en kısa zamanda yapıcam cnm
    tesekur ederim
    uzun etek benım de en az hatta hıc gıymedıklerımden

    YanıtlaSil