11 Ekim 2011 Salı

Bir HD Lensimiz Eksikti...

Tamam, teknolojinin bu kadar gelişmiş olmasını anlıyorum ve bu gelişmeye çok da fazla ayak uyduramadığımın da farkındayım. ( Takipçi-izleyici sayımdan da bellidir:) Ama bu kadarını anlayamıyorum valla! Bausch+Lomb adlı lens markası, HD (High Definition) özellikli bir lens üretmiş. Sferik aberasyon diye bir durum varmış ve bu durum; nesnelerin, bulanık ve puslu görünmesine neden oluyormuş. İşte marka da, HD optik özellikli bu lensleriyle, az ışıklı ortamlarda bile, kusursuz bir görüş sağlıyormuş. Görüşü bozan ışık haleleri ve parlama sorunu önemli ölçüde azalıyormuş. Lens kullanmadığım için, bu lensin diğer lenslerden ne gibi bir farkı olduğunu bilemiyorum. Ancak incelemek isteyenler için markanın web adresini buradan paylaşayım.
www.bausch.com

2 yorum:

  1. ben kısa bir dönemliğine renkli lens kullanmıştım,beni gerçekten raahtsız etmişti,sürekli gözümden çıkarma istediği uyandırdı.Hd lens ismi başta bana komik gelsede eğer vaadettiklerini gerçekleştiriyorsa bu lensler harika birşeymiş.

    YanıtlaSil
  2. Bilemiyorum, bu konuda bir deneyimim yok ama belki lens ihtiyacı olanlar denemekten memnun olabilir...

    YanıtlaSil