26 Ekim 2011 Çarşamba

Şişeleri Yeter

Bir ara, eskiden, sıkı bir parfüm şişesi koleksiyoncusuydum. İçlerindeki parfümler bitse bile, şişeleri saklıyordum. Tabii o zamanlar öyle şimdiki gibi kocaman yerler işgal eden bakım-kozmetik ürünlerim yoktu. Hatta ara sıra, bitmiş parfümün kapağını açıp koklayarak, kokusunu hatırlamaya çalıştığım olurdu. Ancak zamanla, bu alışkanlığımı bırakmak zorunda kaldım. Şimdi, biter bitmez atıyorum şişeyi...

Bu fotoğraflara bakınca, aklıma bunlar geldi. Fotoğraflarda gördüğünüz parfümler, bu sezonun en iddialı parfümleri olmaya hazırlanıyor. Kokularını geçtim, sadece şişeleri için bile almak isteyebiliriz bunları... Hele bir de seveceğimiz kokular olurlarsa, tadından yenmez doğrusu... Peki bu parfümlere sahip olursak, bittiğinde şişelerini atabilir miyiz? Kendi adıma söyleyeyim; hiç sanmıyorum:)
                                                           Nine West Love Fury



                                                          Andy Warhol by Bond No 9



                                                                  Dita Von Teese


                                                            Dali Fabulous Collection


                                                            Puppy Love 4 Girls                                                   
                                            


                                                                                                                     



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder