14 Ekim 2011 Cuma

Kilo Aldırmayan Vitamin Mi?

Burada zaman zaman sağlığa dair konulara da değinmeye çalışacağım. Sonuçta, dünyanın en kaliteli ürünlerini kullansak da, yediklerimize, içtiklerimize dikkat etmediğimiz takdirde, cildimiz, daha hızlı yaşlanacaktır. Ancak daima bir yerlere yetişmeye çalıştığımız bu hızlı hayat temposunda her öğünde süper sağlıklı besinler tüketmemiz mümkün olmuyor. İşte böyle durumlarda, devreye vitaminler giriyor. Şahsen ben çok vitamin delisi biri değilim, ancak böyle mevsimsel geçiş dönemlerinde, kendimi çok yorgun hissediyorum. Sabahları uyanamıyorum mesela... Bu nedenle, en azından bugünlerde, vitamin takviyesine ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Bu dönemi GinVit adlı vitamini kullanarak atlatmayı düşünüyorum. GinVit'in içeriğinde bulunan yeşil çay metabolizmayı hızlandırıyor, Guarana da konsantrasyonu arttırıyor, Lutein de antioksidan özelliği gösteriyor. Ayrıca bu vitaminin, diğer vitaminler gibi kilo aldırmadığı iddia ediliyor. Diyet yapanlara, ölçüleri konusunda hassas olanlara duyurulur. Vitaminin etkisi, bir haftalık düzenli kullanım sonucunda ortaya çıkıyormuş. Deneyip, göreceğiz... Merak edenler için vitaminin eczanelerde satıldığını ve fiyatının 35 TL olduğunu söyleyeyim...



 
                                         GinVit ve yumuşacık yastığı



4 yorum:

  1. Ben kulandim buna benzer bir seyler ama hic gercekten yarari olmuyor spor ve az yersen her sey kendiliginden hall oluyor..

    YanıtlaSil
  2. Keske bunlar ise yarasa para feda olsun diyecegim, ama maalesef tek eksilen cüzdandaki paralar oluyor, bir akrabam cok aldi böyle seyler eskisindende daha kilolu hic tavsiye etmem, sanki insan bunlara güveniyor daha cok yiyormus gibime geliyor : (

    YanıtlaSil
  3. benim aldırana ihtiyacım var:)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. demekki bu durumda, bu ürünü almadan önce keske yazılan yorumları okusaymışım :(

    YanıtlaSil